Roční srovnání nejúspěšnějších značek

Řebříček obsahuje srovnání profilů téměř 90 parfémových domů:


Ocenění _*MAX odráží odezvu (stupeň), kterou získal parfémový dům u svých zákazníků se svou nejlepší vůní.


Typická cena pánských parfémů v roce 2022 byla 12001500 1.

1Cena je za 100ml a je vypočtená ze středních hodnot parfémů oceněných značek přítomných na heureka.cz v únoru 2023 za předchozích 12 měsíců.

PŘEHLED

PODROBNÝ SEZNAM

PŘEHLED:

Stupeň 10*MAX (nejvyšší stupeň):
Parfémové domy: Armaf, Creed, Dior
Víc o těchto značkách
Stupeň 9*MAX:
Parfémové domy: Channel, Hermès, Lalique, Maison Francis Kurkdjian, Tom Ford, Versace, Yves Saint Laurent
Víc o těchto značkách
Stupeň 8*MAX:
Parfémové domy: Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Joop!, Paco Rabanne, Thierry Mugler
Víc o těchto značkách
Stupeň 7*MAX:
Parfémové domy: Bentley, Burberry, Calvin Klein, Davidoff, Dolce & Gabbana, Gucci, Issey Miyake, Mancera, Montblanc, Nautica, Prada, Viktor & Rolf
Víc o těchto značkách
Stupeň 6*MAX:
Parfémové domy: Amouage, Bvlgari, By Kilian, Escentric Molecules, Frederic Malle, Givenchy, Guerlain, Guy Laroche, Hugo Boss, Montale, Serge Lutens, Van Cleef & Arpels
Víc o těchto značkách
Stupeň 5*MAX:
Parfémové domy: Antonio Puig, Azzaro, Boucheron, Carolina Herrera, Dunhill, Etat Libre d´Orange, Geoffrey Beene, Jo Malone London, Narciso Rodriguez, Nasomatto, Rochas, Salvatore Ferragamo, Valentino, Xerjoff
Víc o těchto značkách
Stupeň 4*MAX:
Parfémové domy: Abercrombie & Fitch, Acqua di Parma, Cartier, Juicy Couture, Juliette Has A Gun, L’Occitane en Provence, Perry Ellis, Ralph Lauren, Ted Lapidus
Víc o těchto značkách
Stupeň 3*MAX:
Parfémové domy: Clinique, Coach, Cuba Paris, Diesel, Jacques Bogart, John Varvatos, Karl Lagerfeld, Kenzo, Lacoste, Lanvin, Lolita Lempicka, Mercedes-Benz, Tommy Hilfiger
Víc o těchto značkách
Stupeň 2*MAX:
Parfémové domy: Antonio Banderas, Cerruti, Comme des Garcons, Dsquared2, Emanuel Ungaro, Giorgio Beverly Hills, Halloween, Halston, Histoires de Parfums, Pino Silvestre, Tiziana Terenzi
Víc o těchto značkách
Stupeň 1*MAX:
Parfémové domy: David Beckham, Guess
Víc o těchto značkách

PODROBNÝ SEZNAM:

Stupeň 10*MAX (nejvyšší třída):
Armaf, Creed, Dior
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 10*MAX:
Armaf
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Club de Nuit Intense Man

Stupeň 10*MAX:
Creed
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5800 Kč
⟶ Běžná: 7200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Aventus

Stupeň 10*MAX:
Dior
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2300 Kč
⟶ Běžná: 2800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Sauvage

Stupeň 9*MAX:
Channel, Hermès, Lalique, Maison Francis Kurkdjian, Tom Ford, Versace, Yves Saint Laurent
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 9*MAX:
Channel
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2600 Kč
⟶ Běžná: 3100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Bleu de Chanel

Stupeň 9*MAX:
Hermès
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Terre d’Hermes

Stupeň 9*MAX:
Lalique
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Encre Noire

Stupeň 9*MAX:
Maison Francis Kurkdjian
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8000 Kč
⟶ Běžná: 8800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Baccarat Rouge 540

Stupeň 9*MAX:
Tom Ford
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5000 Kč
⟶ Běžná: 5900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Tobacco Vanille

Stupeň 9*MAX:
Versace
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1100 Kč
⟶ Běžná: 1400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Eros

Stupeň 9*MAX:
Yves Saint Laurent
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
La Nuit de l’Homme

Stupeň 8*MAX:
Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Joop!, Paco Rabanne, Thierry Mugler
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 8*MAX:
Giorgio Armani
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Acqua di Giò Profumo

Stupeň 8*MAX:
Jean Paul Gaultier
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Le Male

Stupeň 8*MAX:
Joop!
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Joop! Homme

Stupeň 8*MAX:
Paco Rabanne
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
1 Million

Stupeň 8*MAX:
Thierry Mugler
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
A*Men

Stupeň 7*MAX:
Bentley, Burberry, Calvin Klein, Davidoff, Dolce & Gabbana, Gucci, Issey Miyake, Mancera, Montblanc, Nautica, Prada, Viktor & Rolf
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 7*MAX:
Bentley
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Bentley for Men Intense

Stupeň 7*MAX:
Burberry
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
London for Men

Stupeň 7*MAX:
Calvin Klein
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
CK One

Stupeň 7*MAX:
Davidoff
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Cool Water

Stupeň 7*MAX:
Dolce & Gabbana
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
The One for Men

Stupeň 7*MAX:
Gucci
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Gucci Guilty Absolute

Stupeň 7*MAX:
Issey Miyake
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
L’Eau d’Issey Pour Homme

Stupeň 7*MAX:
Mancera
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Cedrat Boise

Stupeň 7*MAX:
Montblanc
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Explorer
Individuel

Stupeň 7*MAX:
Nautica
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Nautica Voyage

Stupeň 7*MAX:
Prada
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Prada L’Homme

Stupeň 7*MAX:
Viktor & Rolf
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2100 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Spicebomb

Stupeň 6*MAX:
Amouage, Bvlgari, By Kilian, Escentric Molecules, Frederic Malle, Givenchy, Guerlain, Guy Laroche, Hugo Boss, Montale, Serge Lutens, Van Cleef & Arpels
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 6*MAX:
Amouage
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 3900 Kč
⟶ Běžná: 4700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Interlude Man
Reflection Man

Stupeň 6*MAX:
Bvlgari
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Aqva Amara
Black
Bvlgari Man In Black

Stupeň 6*MAX:
By Kilian
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8600 Kč
⟶ Běžná: 10900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Angels’ Share

Stupeň 6*MAX:
Escentric Molecules
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Molecule 01

Stupeň 6*MAX:
Frederic Malle
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5500 Kč
⟶ Běžná: 6300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Carnal Flower
Musc Ravageur

Stupeň 6*MAX:
Givenchy
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Pi

Stupeň 6*MAX:
Guerlain
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2000 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Vetiver

Stupeň 6*MAX:
Guy Laroche
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Drakkar Noir

Stupeň 6*MAX:
Hugo Boss
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 800 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Boss Bottled

Stupeň 6*MAX:
Montale
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Intense Café

Stupeň 6*MAX:
Serge Lutens
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 3300 Kč
⟶ Běžná: 3900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Chergui

Stupeň 6*MAX:
Van Cleef & Arpels
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Midnight in Paris

Stupeň 5*MAX:
Antonio Puig, Azzaro, Boucheron, Carolina Herrera, Dunhill, Etat Libre d´Orange, Geoffrey Beene, Jo Malone London, Narciso Rodriguez, Nasomatto, Rochas, Salvatore Ferragamo, Valentino, Xerjoff
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 5*MAX:
Antonio Puig
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Quorum

Stupeň 5*MAX:
Azzaro
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Azzaro pour Homme
Chrome
Wanted by Night

Stupeň 5*MAX:
Boucheron
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Jaipur Homme

Stupeň 5*MAX:
Carolina Herrera
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
CH Men
CH Men Prive

Stupeň 5*MAX:
Dunhill
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Icon

Stupeň 5*MAX:
Etat Libre d´Orange
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Secretions Magnifiques

Stupeň 5*MAX:
Geoffrey Beene
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Grey Flannel

Stupeň 5*MAX:
Jo Malone London
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2800 Kč
⟶ Běžná: 3100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Wood Sage & Sea Salt

Stupeň 5*MAX:
Narciso Rodriguez
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Narciso Rodriguez for Him

Stupeň 5*MAX:
Nasomatto
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8200 Kč
⟶ Běžná: 9300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Black Afgano

Stupeň 5*MAX:
Rochas
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Rochas Man

Stupeň 5*MAX:
Salvatore Ferragamo
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
F by Ferragamo Black

Stupeň 5*MAX:
Valentino
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1900 Kč
⟶ Běžná: 2300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Uomo Intense
Valentino Uomo

Stupeň 5*MAX:
Xerjoff
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 6200 Kč
⟶ Běžná: 7100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
XJ 1861 Naxos

Stupeň 4*MAX:
Abercrombie & Fitch, Acqua di Parma, Cartier, Juicy Couture, Juliette Has A Gun, L’Occitane en Provence, Perry Ellis, Ralph Lauren, Ted Lapidus
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 4*MAX:
Abercrombie & Fitch
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Fierce

Stupeň 4*MAX:
Acqua di Parma
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Blu Mediterraneo – Mandorlo di Sicilia
Essenza di Colonia

Stupeň 4*MAX:
Cartier
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Declaration
Declaration d’Un Soir

Stupeň 4*MAX:
Juicy Couture
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Dirty English for Men

Stupeň 4*MAX:
Juliette Has A Gun
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Vanilla Vibes

Stupeň 4*MAX:
L’Occitane en Provence
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2200 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Eau des Baux

Stupeň 4*MAX:
Perry Ellis
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
360° Red for Men

Stupeň 4*MAX:
Ralph Lauren
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Polo Blue

Stupeň 4*MAX:
Ted Lapidus
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Lapidus Pour Homme

Stupeň 3*MAX:
Clinique, Coach, Cuba Paris, Diesel, Jacques Bogart, John Varvatos, Karl Lagerfeld, Kenzo, Lacoste, Lanvin, Lolita Lempicka, Mercedes-Benz, Tommy Hilfiger
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 3*MAX:
Clinique
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1000 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Clinique Happy

Stupeň 3*MAX:
Coach
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Coach for Men

Stupeň 3*MAX:
Cuba Paris
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Cuba Gold

Stupeň 3*MAX:
Diesel
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Fuel for Life Homme

Stupeň 3*MAX:
Jacques Bogart
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Bogart Pour Homme

Stupeň 3*MAX:
John Varvatos
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 800 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Artisan Pure
Dark Rebel
John Varvatos

Stupeň 3*MAX:
Karl Lagerfeld
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Lagerfeld Classic

Stupeň 3*MAX:
Kenzo
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Kenzo pour Homme

Stupeň 3*MAX:
Lacoste
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Eau de Lacoste L.12.12. Blanc

Stupeň 3*MAX:
Lanvin
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Avant Garde

Stupeň 3*MAX:
Lolita Lempicka
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Lolita Lempicka Au Masculin

Stupeň 3*MAX:
Mercedes-Benz
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Mercedes Benz Club Black

Stupeň 3*MAX:
Tommy Hilfiger
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Tommy

Stupeň 2*MAX:
Antonio Banderas, Cerruti, Comme des Garcons, Dsquared2, Emanuel Ungaro, Giorgio Beverly Hills, Halloween, Halston, Histoires de Parfums, Pino Silvestre, Tiziana Terenzi
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 2*MAX:
Antonio Banderas
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Blue Seduction

Stupeň 2*MAX:
Cerruti
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
1881 Men

Stupeň 2*MAX:
Comme des Garcons
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2200 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Comme des Garcons 2
Comme des Garcons 2 Man
Comme des Garcons Series 3 Incense: Avignon
Wonderwood

Stupeň 2*MAX:
Dsquared2
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
He Wood Rocky Mountain Wood

Stupeň 2*MAX:
Emanuel Ungaro
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Ungaro pour L’Homme III

Stupeň 2*MAX:
Giorgio Beverly Hills
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Giorgio for Men 

Stupeň 2*MAX:
Halloween
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Halloween Man X

Stupeň 2*MAX:
Halston
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Halston Z14

Stupeň 2*MAX:
Histoires de Parfums
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
1740 Marquis de Sade

Stupeň 2*MAX:
Pino Silvestre
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Pino Silvestre Original

Stupeň 2*MAX:
Tiziana Terenzi
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2600 Kč
⟶ Běžná: 2700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Laudano Nero

Stupeň 1*MAX:
David Beckham, Guess
Hvězdičky v grafických profilech značí třídu a počet horizontálních proužků nad hvězdičkami odráží počet parfémů, které se kvalifikovali pro umístnění v dané třídě.

Stupeň 1*MAX:
David Beckham
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Instinct

Stupeň 1*MAX:
Guess
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
Guess Seductive Homme