Řebříček obsahuje srovnání profilů téměř 90 parfémových domů:
Ocenění _*MAX odráží odezvu (stupeň), kterou získal parfémový dům u svých zákazníků se svou nejlepší vůní.
Typická cena pánských parfémů v roce 2022 byla 1200–1500 Kč1.
1Cena je za 100ml a je vypočtená ze středních hodnot parfémů oceněných značek přítomných na heureka.cz v únoru 2023 za předchozích 12 měsíců.
■ PŘEHLED
PŘEHLED:
Stupeň 10*MAX (nejvyšší stupeň): Parfémové domy: Armaf, Creed, Dior Víc o těchto značkách |
Stupeň 9*MAX: Parfémové domy: Channel, Hermès, Lalique, Maison Francis Kurkdjian, Tom Ford, Versace, Yves Saint Laurent Víc o těchto značkách |
Stupeň 8*MAX: Parfémové domy: Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Joop!, Paco Rabanne, Thierry Mugler Víc o těchto značkách |
Stupeň 7*MAX: Parfémové domy: Bentley, Burberry, Calvin Klein, Davidoff, Dolce & Gabbana, Gucci, Issey Miyake, Mancera, Montblanc, Nautica, Prada, Viktor & Rolf Víc o těchto značkách |
Stupeň 6*MAX: Parfémové domy: Amouage, Bvlgari, By Kilian, Escentric Molecules, Frederic Malle, Givenchy, Guerlain, Guy Laroche, Hugo Boss, Montale, Serge Lutens, Van Cleef & Arpels Víc o těchto značkách |
Stupeň 5*MAX: Parfémové domy: Antonio Puig, Azzaro, Boucheron, Carolina Herrera, Dunhill, Etat Libre d´Orange, Geoffrey Beene, Jo Malone London, Narciso Rodriguez, Nasomatto, Rochas, Salvatore Ferragamo, Valentino, Xerjoff Víc o těchto značkách |
Stupeň 4*MAX: Parfémové domy: Abercrombie & Fitch, Acqua di Parma, Cartier, Juicy Couture, Juliette Has A Gun, L’Occitane en Provence, Perry Ellis, Ralph Lauren, Ted Lapidus Víc o těchto značkách |
Stupeň 3*MAX: Parfémové domy: Clinique, Coach, Cuba Paris, Diesel, Jacques Bogart, John Varvatos, Karl Lagerfeld, Kenzo, Lacoste, Lanvin, Lolita Lempicka, Mercedes-Benz, Tommy Hilfiger Víc o těchto značkách |
Stupeň 2*MAX: Parfémové domy: Antonio Banderas, Cerruti, Comme des Garcons, Dsquared2, Emanuel Ungaro, Giorgio Beverly Hills, Halloween, Halston, Histoires de Parfums, Pino Silvestre, Tiziana Terenzi Víc o těchto značkách |
Stupeň 1*MAX: Parfémové domy: David Beckham, Guess Víc o těchto značkách |
PODROBNÝ SEZNAM:
Stupeň 10*MAX (nejvyšší třída): Armaf, Creed, Dior |
Stupeň 10*MAX:
■ Armaf
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Club de Nuit Intense Man
Stupeň 10*MAX:
■ Creed
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5800 Kč
⟶ Běžná: 7200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Aventus
Stupeň 10*MAX:
■ Dior
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2300 Kč
⟶ Běžná: 2800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Sauvage
Stupeň 9*MAX: Channel, Hermès, Lalique, Maison Francis Kurkdjian, Tom Ford, Versace, Yves Saint Laurent |
Stupeň 9*MAX:
■ Channel
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2600 Kč
⟶ Běžná: 3100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Bleu de Chanel
Stupeň 9*MAX:
■ Hermès
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Terre d’Hermes
Stupeň 9*MAX:
■ Lalique
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Encre Noire
Stupeň 9*MAX:
■ Maison Francis Kurkdjian
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8000 Kč
⟶ Běžná: 8800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Baccarat Rouge 540
Stupeň 9*MAX:
■ Tom Ford
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5000 Kč
⟶ Běžná: 5900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Tobacco Vanille
Stupeň 9*MAX:
■ Versace
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1100 Kč
⟶ Běžná: 1400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Eros
Stupeň 9*MAX:
■ Yves Saint Laurent
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ La Nuit de l’Homme
Stupeň 8*MAX: Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Joop!, Paco Rabanne, Thierry Mugler |
Stupeň 8*MAX:
■ Giorgio Armani
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Acqua di Giò Profumo
Stupeň 8*MAX:
■ Jean Paul Gaultier
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Le Male
Stupeň 8*MAX:
■ Joop!
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Joop! Homme
Stupeň 8*MAX:
■ Paco Rabanne
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ 1 Million
Stupeň 8*MAX:
■ Thierry Mugler
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ A*Men
Stupeň 7*MAX: Bentley, Burberry, Calvin Klein, Davidoff, Dolce & Gabbana, Gucci, Issey Miyake, Mancera, Montblanc, Nautica, Prada, Viktor & Rolf |
Stupeň 7*MAX:
■ Bentley
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Bentley for Men Intense
Stupeň 7*MAX:
■ Burberry
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ London for Men
Stupeň 7*MAX:
■ Calvin Klein
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ CK One
Stupeň 7*MAX:
■ Davidoff
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Cool Water
Stupeň 7*MAX:
■ Dolce & Gabbana
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ The One for Men
Stupeň 7*MAX:
■ Gucci
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Gucci Guilty Absolute
Stupeň 7*MAX:
■ Issey Miyake
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ L’Eau d’Issey Pour Homme
Stupeň 7*MAX:
■ Mancera
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Cedrat Boise
Stupeň 7*MAX:
■ Montblanc
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Explorer
⟶ Individuel
Stupeň 7*MAX:
■ Nautica
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Nautica Voyage
Stupeň 7*MAX:
■ Prada
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 2000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Prada L’Homme
Stupeň 7*MAX:
■ Viktor & Rolf
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2100 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Spicebomb
Stupeň 6*MAX: Amouage, Bvlgari, By Kilian, Escentric Molecules, Frederic Malle, Givenchy, Guerlain, Guy Laroche, Hugo Boss, Montale, Serge Lutens, Van Cleef & Arpels |
Stupeň 6*MAX:
■ Amouage
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 3900 Kč
⟶ Běžná: 4700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Interlude Man
⟶ Reflection Man
Stupeň 6*MAX:
■ Bvlgari
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Aqva Amara
⟶ Black
⟶ Bvlgari Man In Black
Stupeň 6*MAX:
■ By Kilian
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8600 Kč
⟶ Běžná: 10900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Angels’ Share
Stupeň 6*MAX:
■ Escentric Molecules
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Molecule 01
Stupeň 6*MAX:
■ Frederic Malle
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 5500 Kč
⟶ Běžná: 6300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Carnal Flower
⟶ Musc Ravageur
Stupeň 6*MAX:
■ Givenchy
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Pi
Stupeň 6*MAX:
■ Guerlain
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2000 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Vetiver
Stupeň 6*MAX:
■ Guy Laroche
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Drakkar Noir
Stupeň 6*MAX:
■ Hugo Boss
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 800 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Boss Bottled
Stupeň 6*MAX:
■ Montale
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Intense Café
Stupeň 6*MAX:
■ Serge Lutens
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 3300 Kč
⟶ Běžná: 3900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Chergui
Stupeň 6*MAX:
■ Van Cleef & Arpels
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Midnight in Paris
Stupeň 5*MAX: Antonio Puig, Azzaro, Boucheron, Carolina Herrera, Dunhill, Etat Libre d´Orange, Geoffrey Beene, Jo Malone London, Narciso Rodriguez, Nasomatto, Rochas, Salvatore Ferragamo, Valentino, Xerjoff |
Stupeň 5*MAX:
■ Antonio Puig
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Quorum
Stupeň 5*MAX:
■ Azzaro
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1000 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Azzaro pour Homme
⟶ Chrome
⟶ Wanted by Night
Stupeň 5*MAX:
■ Boucheron
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 800 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Jaipur Homme
Stupeň 5*MAX:
■ Carolina Herrera
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ CH Men
⟶ CH Men Prive
Stupeň 5*MAX:
■ Dunhill
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Icon
Stupeň 5*MAX:
■ Etat Libre d´Orange
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Secretions Magnifiques
Stupeň 5*MAX:
■ Geoffrey Beene
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Grey Flannel
Stupeň 5*MAX:
■ Jo Malone London
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2800 Kč
⟶ Běžná: 3100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Wood Sage & Sea Salt
Stupeň 5*MAX:
■ Narciso Rodriguez
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Narciso Rodriguez for Him
Stupeň 5*MAX:
■ Nasomatto
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 8200 Kč
⟶ Běžná: 9300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Black Afgano
Stupeň 5*MAX:
■ Rochas
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Rochas Man
Stupeň 5*MAX:
■ Salvatore Ferragamo
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ F by Ferragamo Black
Stupeň 5*MAX:
■ Valentino
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1900 Kč
⟶ Běžná: 2300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Uomo Intense
⟶ Valentino Uomo
Stupeň 5*MAX:
■ Xerjoff
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 6200 Kč
⟶ Běžná: 7100 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ XJ 1861 Naxos
Stupeň 4*MAX: Abercrombie & Fitch, Acqua di Parma, Cartier, Juicy Couture, Juliette Has A Gun, L’Occitane en Provence, Perry Ellis, Ralph Lauren, Ted Lapidus |
Stupeň 4*MAX:
■ Abercrombie & Fitch
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1300 Kč
⟶ Běžná: 1500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Fierce
Stupeň 4*MAX:
■ Acqua di Parma
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1500 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Blu Mediterraneo – Mandorlo di Sicilia
⟶ Essenza di Colonia
Stupeň 4*MAX:
■ Cartier
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1200 Kč
⟶ Běžná: 1400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Declaration
⟶ Declaration d’Un Soir
Stupeň 4*MAX:
■ Juicy Couture
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Dirty English for Men
Stupeň 4*MAX:
■ Juliette Has A Gun
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1400 Kč
⟶ Běžná: 1700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Vanilla Vibes
Stupeň 4*MAX:
■ L’Occitane en Provence
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2200 Kč
⟶ Běžná: 2200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Eau des Baux
Stupeň 4*MAX:
■ Perry Ellis
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ 360° Red for Men
Stupeň 4*MAX:
■ Ralph Lauren
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Polo Blue
Stupeň 4*MAX:
■ Ted Lapidus
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Lapidus Pour Homme
Stupeň 3*MAX: Clinique, Coach, Cuba Paris, Diesel, Jacques Bogart, John Varvatos, Karl Lagerfeld, Kenzo, Lacoste, Lanvin, Lolita Lempicka, Mercedes-Benz, Tommy Hilfiger |
Stupeň 3*MAX:
■ Clinique
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1000 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Clinique Happy
Stupeň 3*MAX:
■ Coach
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 900 Kč
⟶ Běžná: 1200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Coach for Men
Stupeň 3*MAX:
■ Cuba Paris
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 200 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Cuba Gold
Stupeň 3*MAX:
■ Diesel
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Fuel for Life Homme
Stupeň 3*MAX:
■ Jacques Bogart
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Bogart Pour Homme
Stupeň 3*MAX:
■ John Varvatos
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 800 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Artisan Pure
⟶ Dark Rebel
⟶ John Varvatos
Stupeň 3*MAX:
■ Karl Lagerfeld
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 500 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Lagerfeld Classic
Stupeň 3*MAX:
■ Kenzo
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Kenzo pour Homme
Stupeň 3*MAX:
■ Lacoste
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Eau de Lacoste L.12.12. Blanc
Stupeň 3*MAX:
■ Lanvin
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Avant Garde
Stupeň 3*MAX:
■ Lolita Lempicka
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Lolita Lempicka Au Masculin
Stupeň 3*MAX:
■ Mercedes-Benz
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 1700 Kč
⟶ Běžná: 1900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Mercedes Benz Club Black
Stupeň 3*MAX:
■ Tommy Hilfiger
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 700 Kč
⟶ Běžná: 900 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Tommy
Stupeň 2*MAX: Antonio Banderas, Cerruti, Comme des Garcons, Dsquared2, Emanuel Ungaro, Giorgio Beverly Hills, Halloween, Halston, Histoires de Parfums, Pino Silvestre, Tiziana Terenzi |
Stupeň 2*MAX:
■ Antonio Banderas
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Blue Seduction
Stupeň 2*MAX:
■ Cerruti
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ 1881 Men
Stupeň 2*MAX:
■ Comme des Garcons
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2200 Kč
⟶ Běžná: 2400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Comme des Garcons 2
⟶ Comme des Garcons 2 Man
⟶ Comme des Garcons Series 3 Incense: Avignon
⟶ Wonderwood
Stupeň 2*MAX:
■ Dsquared2
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ He Wood Rocky Mountain Wood
Stupeň 2*MAX:
■ Emanuel Ungaro
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 500 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Ungaro pour L’Homme III
Stupeň 2*MAX:
■ Giorgio Beverly Hills
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Giorgio for Men
Stupeň 2*MAX:
■ Halloween
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 600 Kč
⟶ Běžná: 600 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Halloween Man X
Stupeň 2*MAX:
■ Halston
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 400 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Halston Z14
Stupeň 2*MAX:
■ Histoires de Parfums
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: — Kč
⟶ Běžná: — Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ 1740 Marquis de Sade
Stupeň 2*MAX:
■ Pino Silvestre
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 200 Kč
⟶ Běžná: 300 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Pino Silvestre Original
Stupeň 2*MAX:
■ Tiziana Terenzi
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 2600 Kč
⟶ Běžná: 2700 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Laudano Nero
Stupeň 1*MAX: David Beckham, Guess |
Stupeň 1*MAX:
■ David Beckham
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Instinct
Stupeň 1*MAX:
■ Guess
Typická cenová hladina značky za 100 ml (na internetu v roce 2022):
⟶ Nízká: 300 Kč
⟶ Běžná: 400 Kč
Neúspěšnější pánská vůně:
⟶ Guess Seductive Homme