O značke: Logo značky je jeho podpis. Příběh nezlomného italského podnikatele, obuvnického mistra a vynálezce, který stojí za to, aby i heterosexuální muž bez zájmu o módu znal. Více o značce
Smyslový příběh: Zapomeňte na civilizační stavitelské hogofogo Italů. Na pódium přichází letní kavárenská pohoda "ala italiano" - aroma ledové kávy a tonicu. Tak někteří popsali voňavé vjemy z parfému Uomo Casual Life. Můj prvotní zážitek se pojí s trochu jinými myšlenkovými asociacemi, které provokuje dominantní a uvolňující pižmo a káva. Obdivuhodná šeď a pižmový zázrak Jak může být vizuální šeď krásná?", chytáte se za hlavu při mém nadpisu. Vůně v šedivém designu a s šedivým názvem Casual Life z ikonomického módního domu Salvatore Ferragamo vám překvapivě ukáže výjimečnost opakované obyčeje a nenápadné samozřejmosti. Užitková krása a skryté velké umění V důsledku „nic moc“ tvaru parfému navenek neoceníme dopad jeho jednoduchosti. Nenápadný zaoblený design nabízí dokonalé anatomické pohodlí v duchu standardů zakladatele značky. Zároveň uspořádání logotypu na bočních stranách flakónu odkazuje na slavné období italského uměleckého směru futurismu z první poloviny 20. století. Rutina z jiné perspektivy Poctivá "šedá" rutina nemusí vést jen k nežádoucí nudě. Její dopad může sahat od pohody při pravidelní ranní kávě nebo úsměvu stárnoucích manželů a rodičů k rekordnímu zlatu na olympiádě a vyšperkovanému řemeslnému mistrovství. Zážitky, které pozorovateli rutina přináší umí být navenek skromné a nenápadné. Ale při důkladném pozorování nebo lidském procítění vám v hlavě vybuchne ohňostroj hřejivé radosti, potěšení i obdivu. Příběh, který tyto zážitky doprovází, je naplněn trpělivostí při zkouškách a nehodách. Samozřejmou a nezbytnou součástí je smysl pro dokonalost a radost navzdory trápení. Pižmo O pižmě slyšel asi každý, ale vůni si intuitivně určitě neumíte představit. Kdo ví, lže. Museli byste totiž vědět, jak voní zředěná tinktura z páchnoucích močových žláz zubatého pidi-jelena zvaného Kabar pižmový. Pižmová vůně je hedvábně krémová, nasládle hřejivá, živočišná až afrodiziakální. A navzdory zdroji, ze kterého se v minulosti získávala, je to vůně hřejivé čistoty a mateřské a celkově ženské něžnosti. Tento můj popis určitě nesplňuje kritéria marketingového trháku. Je to spíše popis pocitu, který si chcete každodenně připomenout. Potřebujete ho hlavně, když s vámi život vytírá podlahu. Výslední efekt Na jedné straně je příchuť hřejivého bezpečí, něžného pohodlí, kam se může i silný muž jako malý kluk s rozbitým kolenem vždy uchýlit. Dominuje tak návrat k dětství a ženská něha. Ale paradoxně souběžně a nekontrolovaně vyvře chlapecká vzpoura, mládenecký vzdor a snaha vymanit se už jako dozrávající muž vtíravé mateřské péči. Náruč jedné ženy vám v jednom momentě nestačí. Aroma kávy je zase příslibem životní vitality a energie. Máte chuť se nevzdat a žít každý den nově s nadšením a nadhledem navzdory únavě, smůle či trápením. Každodenní starosti. Každodenní radosti. Každodenní život. Uomo Salvatore Ferragamo Casual Life Moonman