Smyslový příběh: Vůně podceňované značky stárnoucího Zorra vás překvapivý kombinací hřejivého a svěžího pocitu z příjemně slábnoucího léta. Přímočaří název, "papyrová" typografie fontu, dizajn inspirovaný antickým sloupem a lehké "odpolední" barvy na balení ve vás automaticky vyvolávají obrazy středomoří. Vidíte rozlehlou skalnatou krajinu posetou olivovými háji provdanou za azurové moře obdarovanou vyzařujícím teplem a požehnanou nebeským blankytem. Vůně není studeně temná a vážná, ale spíše svěže odpočinková a lehounce chladivá. Obrazy, které vám tak parfém nabízí, jsou naplněné voňavou středomořskou vegetací a svěžím přímořským ovzduším. Příjemný vánek rozhání vůně za rytmického hukotu akvamarínových vln. Erodovaná skaliska a ruiny starověkých chrámů už nejsou plamenně rozžhavená, ale jen příjemně vyhřátá. I vy sedě ve stínu stromů vnímáte idylickou rovnováhu hřejivého pohlazení vánku a uvolňujícího chládku. Víte, že doma už léto pominulo. Lidé už naplno pracují a děti chodí do školy. Svět u nás upadá do šedi a sychravé nebe začíná nezadržitelně dominovat. Šíří se nachlazení, svetry, bundy a tíživá pracovní atmosféra. Nic z toho se vás netýká. Jste mimo tuto neradostnou realitu ve světě, který stále žije radostí z letní přírody, barev a pohody. Svět je tu nepřelidněný, zalitý lidským úsměvem, temperamentem a slunečním teplem. Cítíte hřejivou radost z dneška. Moonman
Vznik: 2001